A munkavégzés helye:
Zalaegerszeg
Jelentkezési határidő:
2020-03-31

adminisztrátor

 

MIÉRT JÓ NÁLUNK DOLGOZNI?

  • változatos feladatokat,
  • barátságos, támogató munkahelyi légkört,
  • határozatlan idejű munkaszerződést,
  • kiszámítható, napi nyolc órás munkaidőt kínáunk.

MILYEN FELADATOK VÁRNAK RÁD?

  • rögzíted és egyezteted a megrendelői létszámokat, létszámváltozásokat,
  • számítunk Rád a házipénztár vezetésében, időszakos pénztárjelentések elkészítésében,
  • része lesz a munkádnak a számlák kiállítása, rögzítése, rendszerezése, nyilvántartások vezetése,
  • rendszeresen tartod a kapcsolatot a budapesti központ pénzügyi részlegével és a szolgáltatási területhez tartozó intézményekkel,
  • ellátod az irodai beszerzésekre vonatkozó feladatokat.

TÉGED KERESÜNK, HA:

  • jól ismered és biztonsággal használod az MS Office alkalmazásokat (Excel, Word),
  • proaktív vagy, szereted a feladatokat gyorsan és pontosan elvégezni,
  • kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel szóban és írásban egyaránt,
  • problémamegoldó képességed kiváló,
  • rugalmas, talpraesett vagy és tudsz rendszerben gondolkodni.

ÖRÖMMEL VESSZÜK, HA VAN:

  • pénzügyi területen szerzett releváns munkatapasztalatod.

MUNKAVÉGZÉS:

  • ideje: 7:30 órától 15:30 óráig,
  • helye: Zalaegerszeg.   
    HA SZÍVESEN LENNÉL CSAPATUNK TAGJA, VÁRJUK FÉNYKÉPES ÖNÉLETRAJZODAT A
    • hr@hungast.hu e-mail címre.