A munkavégzés helye:
Budapest, 9. kerület
Jelentkezési határidő:
2019-08-12

flotta ügyintéző

      MIÉRT JÓ NÁLUNK DOLGOZNI?

      • erős szakmai támogató háttér, folyamatos egyeztetések,
      • a napi munkavégzéshez mobiltelefont adunk,
      • támogató és rugalmas vezetői hozzáállással tartjuk szem előtt a munka és a magánélet egyensúlyát,
      • versenyképes alapbért és béren kívüli juttatásokat kínálunk.

    MILYEN FELADATOK VÁRNAK RÁD?

    • a cégcsoport tulajdonában lévő személy- és tehergépjárművek teljes körű szervizelési és karbantartási ügyeinek intézése,
    • a gépjárművekkel kapcsolatos nyilvántartások naprakész vezetése,
    • gépjárművek átadása, átvétele, az ezzel kapcsolatos adminisztráció,
    • káresemény bekövetkezésekor a sérülések dokumentálása a társterületek bevonásával, javítások kezdeményezése,
    • gépjárművek biztosításával kapcsolatos ügyintézés.

    MI SZÜKSÉGES A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉHEZ?

    • középfokú végzettséged és legalább 2-3 éves, hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalatod van,
    • jól ismered és magabiztosan használod az MS Office programokat, különös tekintettel az Excel-re,
    • a munkavégzés során elhivatott, motivált, szorgalmas, kezdeményező és proaktív vagy,
    • precíz, felelősségteljes munkavégzésre való képesség jellemez,
    • kiváló a kommunikációs készséged szóban és írásban egyaránt.

    ÖRÖMMEL VESSZÜK:

    • ha van közétkeztetési területen szerzett hasonló munkatapasztalatod.