A munkavégzés helye:
Budapest, 12. kerület
Jelentkezési határidő:
2019-08-01

office koordinátor

MIÉRT JÓ NÁLUNK DOLGOZNI?


·         perspektivikus, kihívást jelentő munkakört,

·         változatos feladatokat,

·         barátságos munkahelyi légkört,

·         határozatlan idejű munkaszerződést,

·         kiszámítható, napi 8 órás munkaidőt kínálunk.

 

MILYEN FELADATOK VÁRNAK RÁD?


·         recepciós feladatok (telefonok e-mailek kezelése, vendégek fogadása, posta kezelése)

·         Te tartod majd a kapcsolatot:

o    a karbantartókkal (üzemeltetéshez tartozó feladatokat koordinálsz) és

o    a takarító céggel (takarítást is felügyeled)

·         biztosítod az iroda zavartalan működését az irodaszer, teakonyha, tisztítószerek, higiéniai eszközök beszerzésével,

·         fontos szereped lesz

o    a munkahelyi jelentések készítésében (recepciós + recepció helyettes munkáját koordinálod) és

o    partnerek felé történő riportok készítésében,

·         Neked kell vezetni a munkavédelmi dokumentációkat, melyhez minden segítséget megkapsz az illetékes munkatársaktól.

 

TÉGED KERESÜNK, HA:


·         minimum középfokú végzettséged van,

·         jól ismered és használod is az MS Office alkalmazásokat (Excel, Word),

·         proaktív vagy, szereted a feladatokat gyorsan és pontosan elvégezni,

·         kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel, valamint

·         nem okoz gondot az angol nyelv használata szóban és írásban egyaránt.

 

ÖRÖMMEL VESSZÜK, HA VAN:


·         recepciós, vagy irodavezetői munkatapasztalatod.

 

MUNKAVÉGZÉS:


·         ideje: 8:00 órától 17:00 óráig,

·         helye: 1123 Budapest, Alkotás u. 53. MOM Park