A munkavégzés helye:
Budapest, 11. kerület
Jelentkezési határidő:
2019-11-30

HR gyakornok

      MIÉRT SZERET A HR CSAPATUNK ITT DOLGOZNI:.

      • egy olyan támogató csapatban dolgozunk, ahol figyelünk egymásra és fontos számunkra a fejlődés,
      • a leghatékonyabb toborzási forrásokat és szakmai támogatást kapjuk, hogy a siker valóban csak rajtunk múljon,
      • rugalmas vezetői hozzáállás biztosítja a magánélet és munka egyensúlyát,
      • gyakran egyeztetünk kötetlen hangulatban,
      • ötleteinknek, javaslatainknak csak a fantáziánk szabhat határt, a csapat minden ötletet szívesen vesz,
      • a te munkaköröd is színes, változatos feladatokat kínál, hiszen cégcsoportunknál a munkakörök széles skálája található meg.

    TUDJUK ÉS HISSZÜK, HOGY EGY VÁLLALAT CSAK EGY ERŐS HR CSAPATTAL TUD VERSENYKÉPES LENNI, TE AZ ALÁBBI FELADATOK ELVÉGZÉSÉVEL TUDSZ EHHEZ HOZZÁJÁRULNI:

    Teljes körűen támogatjuk a hozzánk tartozó szolgáltatási területek és a budapesti központok vezetőit minden HR-t érintő kérdésben, feladatban, így tapasztalatot szerezhetsz a HR számos területéről.

    • részt vehetsz fizikai munkakörök keresésében,
    • elkészítheted az adott munkakörre az álláshirdetést,
    • kezelheted a beérkező önéletrajzokat, kapcsolatot tarthatsz a jelentkezőkkel, vezetőkkel,
    • számítunk közreműködésedre az interjúkon, tesztíratásokon,
    • megismerheted HR projektjeinket az ötlettől egészen a megvalósításig,
    • támogathatod HR csapatunk hatékony működését.

    TÉGED KERESÜNK SZUPER CSAPATUNKBA HA:

    • érdekel a toborzás-kiválasztás területe,
    • aktív nappali tagozatos hallgatói jogviszonnyal rendelkezel (előny a szakirányú tanulmány),
    • heti 20 órában tudsz jönni hozzánk,
    • szereted a pörgést és a változatos feladatokat, képes vagy egyszerre több projektet egy időben hatékonyan támogatni,
    • kiváló kommunikációs készséged van szóban és írásban egyaránt,
    • a munkavégzés során elhivatott, motivált, pontos és szorgalmas vagy,
    • a számítógépes programokat magabiztosan használod (Word, Excel).