A munkavégzés helye:
Budapest, 10. kerület
Jelentkezési határidő:
2019-04-30

munkaügyi és HR asszisztens

Feladatok a munkaügy területén:

-     munkavállalók munkaidő-beosztásával kapcsolatos tervezési feladatok elvégzése az   üzletvezetővel, üzletvezető-helyettessel egyeztetve, szükség szerint a beosztások módosítása,

-     szabadság- és táppénzes papírok belső szabályozás szerinti kezelése,

-     a havi bérszámfejtést előkészítő feladatok elvégzése (jelenléti ívek összegyűjtése, iratok szkennelése),

Feladatok a HR területén:

-       közreműködés a toborzás-kiválasztási feladatokban, a központi HR-es munkatársakkal

        együttműködve,

-       az új munkatársak integrációjának biztosítása,

-       közreműködés a munkaerő megtartását elősegítő intézkedésekben,

valamint

-        a munkaügyi és HR területtel kapcsolatos napi posta és elektronikus levelezés kezelése,

-        egyéb, a napi munkavégzés során felmerülő, adminisztratív feladatok ellátása,

-        munkavégzés ideje: 6:00 órától 14:30 óráig,

-        munkavégzés helye: Gyömrői út.

Elvárások:

-         HR szakirányú végzettség vagy szakmai tapasztalat,

-         1-3 év munkatapasztalat,

-         precíz, igényes munkavégzés,

-         magas szintű számítógép kezelési ismeretek.

Előnyt jelent:

-         nagyvállalati környezetben szerzett munkaügyi és HR tapasztalat, vagy

-         üzemi konyhán szerzett releváns munkatapasztalat,

-         OKJ-s személyügyi ügyintéző végzettség,

-         azonnali munkakezdés.

Amit kínálunk:

-         alapbér és béren kívüli juttatások,

-         hosszú távú munkalehetőség egy stabil cégnél.